ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Cattis - 13 januari 2013 16:42

Idag fick ja sova fram till 10 o de va riktigt skönt de eftersom ja vakna så tidigt igår.

 

Det som jag gjort idag är o först ränsa undan papper o skräp som legat framme, diskat o så har ja dammsuge och torkat av golven o även bäddat rent i sängen.

 

 

Allt som allt tog väl detta 3 - 4 timmar o göra kanske lite mer

sen va ja så jäkla uttråkad för på fejjan va de ganska dött o ja kände inte för o spela någe så då bestämde ja mig för o ta min allers o slänga mig i badet (inte ordagrant)   

O där blev ja liggandess i några timmar istället o nu sitter ja här o gör ingenting eller jo jag funderar ju på vad ja ska göra för midda förståss.

 

 

Sen efter maten så blir de väl o gå över till gubben o kolla på nån film innan de e Zzz dags o jobb imorron.

 

 

Men det BÄSTA med måndag nästa vecka är att gympan kör igång igen.   

Efter ca 5 veckors uppehåll, o jag har vare slöare än någonsin eller kanske inte då men nestintill iaf.

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards