ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Cattis - 21 januari 2013 17:20

Idag har de vare en bra dag även om ja har vare som en zombie.. men jag får ju skylla mig själv eftersom ja inte kom isäng vid ½ 1 inatt.

 

Men iaf de som ja gjort idag e väl inte så mkt igentligen...vi hade vårat lilla morron möte o fika på morron o sen så har ja satt gummisnodd runt alla siffror så vi kan hålla rätt på dom, sen satt ja en stund vid min dator men där gjorde ja inte så mkt heller.

 

Skönt när man inte behöver göra så mkt när man e så trötter som ja vare.

Men på lunchen idag så la jag mig en stund på tjockmadrassen som vi har så där låg ja ca en ½ timme o sov/vilade o de va ruskigt skönt.

 

Syrran mezzade och väckte mig bara nån minut innan klockan skulle ringa..jag satte mobilen på ringning så ja inte skulle sova på jobb tid.

 

Sen har ja mezzat fram o tbx med syrran nästan hela eftermiddagen.

Hon hade lite småtråkigt för hon e på praktik på något café o så va de lungt o typ inget o göra.

 

Sen fick ja för mig att ja skulle göra ett litet colage med bilder på mina 3 småsyskon (inte för att dom e så små längre). Min kompis Jossan hjälpte mig med en app till mobilen som man kunde ladda hem från Play butiken, appen heter "photo grid" och den e bus enkel och jätte kul tycker jag så de har ja roat mig med lite granna idag.

 

Jag gjorde som sagt ett på mina 3 småsyskon och så gjorde jag ett med våra 2 gruppledare när dom satt och kollade efter olika recept som vi ska ha sen till matlagningskursen som vi ska ha med Fritiden i Mars.

 

Men ja tänker inte lägga ut den bilden på dom 2 eftersom dom inte vill vara med på nätet så.

 

Men den andra kan ja lägga ut.  

 

 

 

Mina 3 småsyskon och bilden neranför är min älskade brorsdotter 

 




Ha de gött

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards