ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Cattis - 18 januari 2013 16:45

Idag när klocka ringde så ville ja inte alls kliva upp utan ville bara stänga av klockan o somna om, o jag som inte brukar ha några jätte problem nu med o kliva upp på morron.

Visst e ja morrontrött men imorse va de segare än vanligt.

 

 

 

Idag på jobbet har de gott undan men ändå med en lagom fart alltså jag har hunne med de ja iaf skulle fast tiden har gott så fort.

 

De jag gjort idag e att ja koperat det sista till vårat Fritidsblad, och så har ja lagt alla siffror i högar o så har ja gjort lite annat.

 

 

 

 

Lite bilder från dagen:

 

 

 

Här är dom omtalade siffrorna som jag plastat in mm

 

 

  

 

Denna bild målade en arbetskamrat av Jossan som oxå är min arbetskamrat/vän

 


Framsidan till vårat fritidsblad (obs gammal bild)

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards