ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Cattis - 3 januari 2013 14:15

Nu har ja haft skalledunk ett par dagar o så igår så började ja med o vara så jäkla täpt i ena näsborren, men de e ju inget ovanligt för de e ja ju titt som tätt men imorse när ja vakna så hade ja ont i halsen med så de e väl bara o hälsa dess jävla förkylnings basslusker välkommna för denna gång.

 

 

Men hoppas att ja e pigg på Lördag för då ska vi en sväng till min syster o hennes familj och hälsa på...o då får ja ju inte vara risig för ja vill ju mysa lite med min systerdotter.

 

 

Mina planer för idag e inte många som vanligt när ja e ledig   

Men iaf så ska jag försöka ta mig en promenad ner på ICA Fyren en sväng för o köpa halstabletter för de e inge skönt o ha ont i halsen.

O sen så gör de ju mig bara gott med en liten promenad....de tar ca 10-15 min o gå ner till ICA Fyren.

 

O lite senare sen blir de o laga lite mat o efter maten se lite film.

 

Men mest just nu så vill ja att de ska bli fredag för då kommar mammas o mitt paket från Halens.

Har beställt lite nya kläder..så iår blir de o förnya garderoben och försöka gå ner lite granna i vikt.

 

Men de tror ja kan bli en lätt match om ja tänker på vad ja stoppar i mig och hur mycket.

För träningen e ju en lätt match med tanke på att ja har tränat med KORPEN nu i 2 års tid och längtar som en galning tills vi kör igång igen V.3

 

Och då tränar ja 3 dagar i veckan o de kommer ja o fortsätta med för ja tycker de e as kul, o sen så har ja ju mina träningskompisar.

 

Julia som alltid har ett ess i bakfickan för o få mig att skratta o Carina som alltid med e på bra humör och som Julia har ett ess i bakfickan för o få en o skratta, eller iof de e ju inte så svårt o få mig o skratta.

 

O jag har ju lätt för o få andra att skratta med.  

 

"Ett gott skratt förlänger livet"   

 

 

 

 

 

 

Ha de gött

På återssende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards