ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Cattis - 24 januari 2013 19:01

Hade ingen bättre rubrik att skriva.

 

Imorse när klockan ringde så ville ja bara stänga av den o somna om för ja va så jäkla trött.

Men ja lyckadess o masa mig upp ur sängen efter att ja lyssnat på 7 nyheterna på Rix fm. O efter att ha komme upp ur sängen så väntade alla dessa morronbestyr som ja alltid gör (tänker inte gå in på detaljer), sen iväg till jobbet o väl där så har dagen gott ganska fort fast ja har vare skit seg.

 

 

 

Lite att ja e seg beror på att ja va o träna igår (cirkelträning)

För den som inte hängt med i svängarna så e de så att jag tränar med KORPEN 3 dagar i veckan Måndag-Onsdag o då e de Medelgympa, Vattengympa och Cirkelträning.

 

O sen så har de blive ganska sent nu denna vecka, men ja får ju sova ut på lördag o söndag som tur e.

 

Och nu så har ja även tage på mig ett litet jobb till som e att jag ska tsm med några andra jobba på KORPEN´S gåbingo var 3:e söndag med start för mig den 10 feb, o de ska bli riktigt kul de.

 

 

Men iaf på jobbet idag så har vi inte gjort så mkt tycker ja eller så har vi de fast ja inte riktigt änkt på vad vi gjort.

 

En sak e att våran gruppledare Harriet gjorde choklad kräm o ja ni läste rätt choklad kräm inte pudding för de va någe som hon pratat sig varmt om och då blev vi nyfikna för vi hade inte äte de nån gång, så då gjorde hon och en till i våran grupp iordning de så fick de som efterrätt till lunchen.

 

 

 

Såhär ser choklad kräm ut.

 

 

Ser inte så gott ut men låt inte ögat lura er för de e godare än va de ser ut o vara   

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards