ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Cattis - 7 januari 2013 12:53

Jag hatar verkligen denna eländiga förkylning mensom tur e så e jag på bättringsvägen för ja går o nyster hela tiden så om ett par dagar skulle ja tro att de e nästan som bortblåst.

 

 

Men iaf igår så kom ja hem och för en gångs skull så blev vi inte försenade fast vi fick ett signalfel på första tåget. O de känndes så skönt att komma hem i tid.

Och ja fick åka med en jätte trevlig chufför, vi satt o pratade om katter, både om hennes och min och om katter i allmenhet.

 

De nästan värsta ja vet är när man får åka med nån o så har man inget o säja till den man åker med, för jag e inte den som järna startar ett samtal utan jag hakar på istället.

 

För jag e inte sån som börjar prata med folk som ja inte känner om de inte är något som ja vill. Jag brukar mest bara känna att jag har inget att säja till dom, så därför tycker ja att de e lättare om dom börjar o prata med mig.

Men upptäcker ja att de e nån som e hur lätt som helst o prata med ja då kan man ju stå o prata om allt hur länge som hälst, då finns de typ inget stopp.

 

 

Ne nu ska ja hitte på någe annat

 

Ha de gött

På återsseende

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards