ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Cattis - 12 januari 2013 11:28

Haha ville bara göra något tokigt så jag valde detta tekensnitt...Ni kan ju gissa vad jag har skrive haha

 

 

 

Ne men serriöst, det är inget viktigt jag skrev ovanför ville bara göra något jag inte gjort förut.   

 

Men iaf så vaknade ja redan kl.9 idag o så kom ja isäng vid 12 snåret inatt och höll på o somna med mobilen i sängen igen...ganska typiskt mig eftersom ja alltid vill surfa en stund med mobilen innan ja ska sova..men ibland så blir ja för trött o då somnar ja med mobilen i sängen..

 

Men igår så hade ja tur för ja vakna till i rättan tid så ja kunde lägga ifrån mig mobilen o lägga den på laddning o lägga mig till rätta i sängen för o sova för natta.

 

 

Men varför vakna just vi 9 o inte kunna somna om????

Ganska onödigt när e de äntligen e helg.

Nu när ja ju va skittrött hela dagen istället.



Mina planer för denna dag e inte så många, har bara lite granna inbokat som ja måste göra..

 

Som ja måste in i duschen nån gång under dagen

Tvättstugan 19-22 ikväll

O så ska ja bort på ICA eller Domus o handla lite sen måste ju ha lite lördags godis ju   

 

O sen e de ju bra om ja går mycket med mina nya sulor med så mina fötter vänjer sig vid dom.

 

 

 

 

 

 

Här kommer ett par bilder på mina kompis Jossan när hon panga pepparkakshuset på jobbet igår...Vi har de som tradition varje år att en av oss efter utlottning får panga pepparkakshuset. Förra året tror ja de va som det va jag som pangade pepparkakshuset.

 

 

Det är inte jag som tage bilderna, men jag har fått lov att låna bilderna från Jossans blogg





 








Ha de gött

På återseende



 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards