ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Cattis - 16 januari 2013 11:52

Igår så blev ja hämtad av Cathrin (ledaren av vattengympan) för jag hade ingen annan att åka med till Vattengympan så Cathrin va snäll och hämtade upp mig och som tur e hade hon vägarna förbi Tallnäs just i lagom tid för o hämta upp mig.

 

 

Men iaf när ja kom hem från Vattengympan så hade ja praktiskt taget ont i hela kroppen eller ont o ont kan ju diskuteras träningsvärk skulle ja nog hälre säja.

men idag när klockan ringde så va allt som bortblåst men istället så e ja toktrött o skulle mer än gjärna lägga mig o sova en stund o visst de kan ja för ja kan lägga mig på tjockmadrassen en stund men ja vill endå inte göra de för ja orkar inte gå bort o lägga på madrassen...

 

Bättre o hålla igång o lägga sig tidigt ikväller istället.

 

 

 

 

Ikväller kl. 18.00 så e de träning igen fast idag e de Cirkelträning.

O nu saknar ja mina träningskompisar extra mycket för de känns så tomt utan min Carina o Julia    För dom gör tillvaron till något extra just bara för att vi har så kul ihop.

Men men nu e ju läget som de e.. men nästa vecka så e iaf Carina med på banan igen (hoppas ja   )

 

 

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

På jobbet igår så fortsatte jag o min arbetskamrat o hennes assistent med dessa papper till katalogerna men nu äntligen så e de färdig sorterat för denna gång.

 

O idag så e de bara jag o en till på jobbet för de flästa har "hammadag" o en av våra gruppledare e på kommun o jobbar.

 

Men endå så har de vare en skön dag tycker ja för ja har sutte o lyssnat på musik via Youtube med mobilen samtidigt som ja plastat in och klippt till siffror som vi senare ska ha vid ett jobb vi ska göra.

 

O nu efter lunch så ska jag städa toaletterna för vi har ännu inte fått nån ny städerska men nån gång vet ej när så ska de komma en som ska hjälpa oss med städningen men bara varanan vecka tills dom hittat någon som kan komma o städa på heltid eller vad man nu säjer.

 

O när jag e klar med städningen så ska ja softa vidare med lite jobb ja fått av ena våran gruppledare innan hon gick vidare på kommun.

 

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards