ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Cattis - 28 januari 2014 18:28

Idag va de inte lätt att få av sig tröttmössan, utan den satt så fint på huvudet ända tills ja kom hem o även då egentligen... så när jag kom hem från Kyrkis så värmde ja på lite lunch o käkade den o så bestämde ja mig för o starta en film som ja kunde somna till utan att de gjorde så mkt för jag va så jäkla trött hela dagen idag.

 

fast igår så kom ja isäng i "normal tid" 22.15 släckte jag ner efter att ja somnade på soffan vid 9 tiden igår kväll.... som ni vet så va ja seg o släcka ner i söndags natt så då blev de allt för sent o så jobb på de o så träning på kvällen så de va nog inte så konstigt att ja va så trött igår kväll och idag.

Jag brukar alltid bli trött när jag får sova ut dagen efter att jag sutte uppe för länge.

 

 

Så idag va de zombie varning tills jag däcka på soffan till filmen "Det magiska svärdet kampen om Camelot" så nu e jag rätt så pigg o redo att inta Vattengympan snart.

Jag fick mezz imorse av min träningskompis att hon inte kunde gå ikväll, så då frågade ja Angela som har Vattengympan om ja kunde åka med henne men då hade hon fullt i bilen så då ska jag åka med mina 2 älskade vänner Carro & Lina men de som e det värsta med e att dom slutar så sent o jag som hälst vill ha gott om tid får lite mindre tid idag när jag åker med dom så jag hoppas ändå att jag kan hålla min stressnivå nere..

 

Jag e väldigt duktig på att stressa upp mig för det lilla, o ibland så spelar det ingen roll att jag vet att jag har gott om tid på mig jag blir lika stressad iaf.

 

Så snart så ska jag ta o hoppa i kläderna så jag är redo när Carro mezzar att dom e på G, så jag får knalla ut till parkeringen där dom ska hämta upp mig.

 

Vattengympan börjar 19.30 o jag blir upphämtad strax efter 19 så då kanske ni förstår att jag tycker att de blir lite tid när jag är van vid att bli hämtad ca 18.50

 

 

 

Just i denna stund som ja skriver så känner ja hur min stressnivå börjar öka ju mer ja kollar på klockan... jag hatar verkligen att jag stressar upp mig för ingenting.

Försöker låta bli o kolla på klockan men när ja inte kollar klockan så e jag rädd att jag ska sitta för länge vid datorn så jag missar när det är dags att gå ut.

O än så har inte Carro mezzat att dom e på G.

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 28 januari 2014 18:23

 

Jag saknar så klart hela familjen hemma i Valdemarsvik men just denna knasboll saknar jag just nu för han får än att kikna av skratt med sina tokiga påhitt     

 

Denna knasboll är min näst yngsta lillebror som inte alls är så liten längre     

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards