ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Cattis - 7 januari 2014 20:35

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar men jag har vare så seg för de har blive sena kvällar o så upp skapligt på morron sen, o så tågresa på de. Jag o Sigge (katten) åkte hem från mamma i söndags o nästan hela första resan (byter alltid tåg i Gävle), efter att ja hade bytt tåg så tog ja de lilla lugna o kollade på CSI Las Vegas på datorn och kan ni tänka er tåget var 10 min TIDIG i Sundsvall, de har då aldrig hänt förut o då har ja pendlat med tåg ner till mamma iaf 4 - 5 års tid.

 

 

 

 

Idag så jobbade jag första dagen på detta år, det gick riktigt bra men de kan ju bero på att vi mjukstartade.

 

 

De har vare riktigt underbart med ledighet men ändå så var det skönt att komma tbx på jobbet o i alla rutiner igen, men imorse va de ganska så segt o komma upp ur sängen, men de e ju annars med me tanke på att jag är morrontrött av mig.


Annars idag så blev ja bjuden på lunch av min underbara vän Jossan, det var meningen att vi skulle käka på Happy Sunshine fd 2 Tallar här i Timrå men när vi kom ner dit så såg vi på en lapp att dom inte öppnar förens den 15 Januari så då fick vi tänka om så vi gick till Mekongköket men både jag o Jossan blev besvikna på maten där för de smakade inge vidare, nudlarna var torra och likaså räkan på sushi´n så en sak är säkert dit kommer ja inte gå igen o käka. Du kan läsa Jossan blogg HÄR

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 




 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards