ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Cattis - 27 januari 2014 17:39

Imorse när klockan ringde så va jag as trött just bara för att ja släckte ner 0.45 typ o jag vet ju de att de e alldeles för sent när ja ska upp o jobba dagen efter, men ändå så tycker ja att de e svårt o släcka ner ibland.

 

 

Men iaf så va jag på kyrkis idag igen o de va lika kul som alltid, omja inte minns fel så va de runt 13 föräldrar o 22 barn som kom idag, o som pyssel hade vi att vi fick göra handavtryck o de va riktigt kul för de har man ju inte gjort sen man va liten typ.

 

När jag kom hem efter kyrkis så gjorde jag iordning lite lunch o jag mitt klant arsle rent ut sagt tog ju fel krydda så istället föro ta grillkrydda så tog ja kanel o de va inte så gott även om de gick o äta haha, de e ju inte första gången som ja gör de misstaget att ta fel krydda, en annan gång så krydda jag min pomme med kanel o de va inte heller speciellt gott.

 

 

Efter att ja hade fått i mig lunchen så gick ja ner till Mia på hennes frissa, o va där o surra med folket några timmar, o jag som hade bestämt mig att ja skulle gå hem senast 4 för att ja skulle hinna fixa med midda o de i god tid jo hej du, jag kom därifrån ca 16.45, de e så svårt att slita sig för de e så kul o surra med Mia o dom andra som är där.

 

 

Men nu så sitter jag här vid min dator och uppdaterar bloggen o slevar i mig lite mat.

Sen vid 18.30 så e de dags o knalla bort på gympan, skönt o få röra på dököttet lite granna =)

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 

 

 


Av Cattis - 27 januari 2014 17:32

Jag har just ingen bild som passar men jag kan ju ändå skriva vad mina framtidsdrömmar e.


Mina framtidsdrömmar är att få fortsätta jobba på kyrkis och får ja inte de så vill jag ändå jobba med barn eller djur. =)

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards