ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Cattis - 14 januari 2014 12:32

Idag så började dagen segt o inte bättre blev de när jag ringde till färdtjänst för att min taxi var sen som vanligt och när jag prata med dom så blev jag upplyst om att de inte fanns någon taxi bokad o då blev de bara VA o jag som ringde redan i fredags för att allt skulle vara i sin ordning men det visade sig att hon som jag pratade med hade bokat taxin igår 09.30 o inte idag 9.30 men som tur va så ordnade de sig iaf o jag han precis i tid till tandplågarn på sjukhuset.

 

 

Idag hos tandplågarn så fick jag en glad överraskning Mia var där och jag som trodde hon skulle vara på sin frissa idag men jag blev ju inte ledsen av att hon inte var där hihi.

Men iaf så det jag gjorde idag var att pröva ut skelettet till bryggan som jag ska få, och de gick riktigt bra tycker ja, o så tog dom några röntgenbilder på tänderna.

 

Nästa besök hos tandplågarn blir på tisdag nästa vecka men Mia sa de att tyvärr så vet hon inte om hon är där då eller om hon ska va på sin frissa, men de e sånt som märks.

Jag kommer iaf att hålla tummarna att hon är på sjukhuset då o inte på sin frissa för jag tycker så mkt om Mia, för hon e lugn, rolig o så lätt o prata med.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 14 januari 2014 12:16


Ursäkta bildkvalitén men bilden e tagen med min webbkamera  =)

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards