ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Cattis - 2 januari 2014 16:28

Idag så har de vare en lugn dag, har typ inte gjort ett skit idag.

KLockan ringde 11 o ja klev väl upp vid 11.30 för ja va lite trött eftersom ja inte la mig förrens vid 2 tiden inatt, men ska väl försöka komma isäng lite tidigare idag för nu e de ju inte så många dagar kvar förrens det är dags o kliva upp 7 på morron igen =)

 

Börjar jobba igen den 7:e men åker hem till Timrå igen den 5:e bara för att jag ska ha en dag hemma o kunna slappna av o känna lugnet o komma in i gängerna igen.

 

 

Nu när jag är hos mamma så gör jag väl inte allt för mkt om dagarna men det är ju typ aldrig tyst o för lugnt eller för lugnt blir de för jag blir uttråkad ibland men de e ju aldrig tyst förutom när vi alla sover för alltid e de nån som spelar musik på högsta volym, är de inte mamma så e de mina bröder.

 

 

O idag så tyckte ja att de blev lite för tråkigt så jag frågade mamma om hon ville kolla på CSI Las Vegas säsong 3 men hon skulle spela musik o lägga pussel på sin dator så då tog jag med min egen dator upp på rummet o satte mig o kolla på ett par avsnitt av CSI Las Vegas säsong 9, jag har ju hunne lite längre än mamma eftersom ja kollar på flera avsnitt på raken o så plöjer jag igenom alla säsonger bara för att jag tycker de e spännande, men nu så har de börjat o dyka upp avsnitt som ja känner igen som ja sätt på teven förut.

 

 


 

Min älskade kisse Sigge =)

 

 

 

Nä nu ska jag knalla ner o terra mamma lite granna o sen fråga vad vi ska hitta på till middag idag =)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards