ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Cattis - 17 januari 2014 16:37

Nu så e de äntligen helg o jag ska slappa hela kvällen idag o hela dagen imorron men på söndag så e de jobb på Korpens Gåbingo, blir hämtad 08.50 av några st i min grupp.

 

 

Annars idag på jobbet så har de vare lugnt, har sutte lite vid datorn o kollat lite info om Kreta och Rhodos inte för att jag ska resa dit utan för att vi har som tema lite olika saker om Grekland. Jag har om olika sevärdheter o lite historia om Grekland, 2 av mina kamrater forskar lite i om hur det är att vara rullstolsburen o så åka på semester till Grekland, hur man ska gå till väga med ledsagare / assistenter, hotell som är handikappanpassat osv

 

En annan arbetskamrat har forskat lite om sjukvården i Grekland så de e lite smått o gott vi jobbat med.

 

Jag var egentligen klar med mitt arbete, men så kom Inger våran gruppledare på att hon ville ha lite fakta om Kreta o Rhodos, så de har ja sutte med idag så nu ska det bara renskrivas.

 

 

 

 

Sen ja kom hem har ja inte gjort allt för mkt utan sutte vid datorn som nu hehe

 

Men innan jag avslutar detta blogginlägg så ville jag ge ett litet filmtips på den film som ja sätt ganska många ggr.

 

 


 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

Av Cattis - 17 januari 2014 16:18

 

 

Ibland är jag lite knasig och kan hitta på en massa tokiga saker som tex sitta i en kundvagn haha


 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards