ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Cattis - 21 januari 2014 15:39

Idag så fick jag kliva upp ½ timme tidigare än normalt bara för att jag skulle med taxin till Sjukhuset och tandläkarn.

 

Själva besöket o allt gick kalas bra, men tyvärr så va ju inte med mig idag utan hon var med någon annan patient vilket jag tycker va trist för jag vill att Mia ska va med mig när jag är hos tandläkarn bara för att jag tycker så mkt om henne o så ger hon mig så härliga vibbar alltså missförstå mig inte utan hon är så lugn i sig själv eller iaf så är de som jag känner när hon är i närheten och jag blir så glad av att se henne.

 

 

De känns som om ja fått en vän för livet =)

O i början när jag gick hos henne o Kajsa så var de som vilka personer som hälst men efter att tiden gick o behandlingen av tänderna gick så lärde jag känna Mia & Kajsa o ju mer tycker ja om dom o ännu mer sen den dagen dom 2 fick mig att tokskratta när jag låg där i tandläkarstolen.

 

Tyvärr har ja ingen somhälst kontakt med Kajsa vilket jag tycker är synd men Mia kan ja besöka eller bara skicka ett mezz till när jag känner för de.. Mia har sin frissa inte långt ifrån där jag bor, så de tycker jag är superkul.

 

 


Men iaf idag när jag va hos tandis så fick jag den riktiga bryggan som ska sitta resten av mitt liv förhoppningsvis men de e bara de att jag måste ringa till dom för de känns inte riktigt 100.

När jag fick pröva o bita ihop innan han satte fast den, alltså bryggan är inte fastcementerad utan den sitter med nått som som gör att de går o knacka bort den igen, för jag ska pröva o ha den nu ett tag innan dom sätter fast den helt o hållet.

 

Men iaf de jag skulle säja med att det inte känns 100 är att bryggan känns lite hög vid huggtanden o så idag när ja skulle käka lunch så drack jag vatten till maten o de e bara de att att jag får ilningar i framtanden... så snacka om att faila, detta ska va en brygga som ska sitta hela livet o den e inte 100 tät eller så e de att jag har konstiga tänder... eller så e de jag som ska va som kärringen mot strömmen haha

 

Aja tänkte iaf ringa nån dag här, kanske redan imorron de vet ja inte men iaf innan dom ringer o säjer att jag kan komma in o dom ska sätta fast bryggan för gott.

 

Bryggan va iaf riktigt snygg o det ser ut som de skulle vara riktiga tänder fast de inte är de eller jo under bryggan så finns de riktiga stumpar eftersom mina tänder är nerslipade.

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Av Cattis - 21 januari 2014 15:13


Mitt kök

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards