ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Cattis - 13 januari 2014 14:34


Vet egentligen inte vad det är som gör att jag gillar denna bild men jag bara gör det =)

 

 

 

 


Av Cattis - 13 januari 2014 14:32

Hittade denna hos http://hjerntvettad.bloggplatsen.se/


1. En bild på dig som du själv tycker om.
2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän.
4. En bild på någon du beundrar.
5. En bild på dig som togs i somras.
6. En bild på någon du älskar.
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.
10. En bild på ditt favoritdjur.
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
12. En bild på någon som du saknar.
13. En bild på någon av dina favoritsaker.
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på din önskelista i år.
21. En bild på dig när du är ledsen.
22. En bild på dig när du är glad.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.
24. En bild från en tidigare julafton.

Av Cattis - 13 januari 2014 14:05

Idag så började Kyrkis igen, först så trodde ja att det kanske inte skulle komma någon för man vet ju de att de kan bli trögt med folk innan dom fått upp ögona om att Kyrkis börjat men tji fick jag och det kom en hel del barn med sina föräldrar, inte så många nya dock men de gör inget utan det är bara kul att det kommer någon.

 

Så nu är jag hemma sen ett par timmar typ o vad har jag gjort jo jag har kollat på ett avsnitt av CSI Las Vegas säsong 10, käkat lite lunch o nu sitter jag här och försöker uppdatera bloggen, även om de går lite trögt för jag har inte så mkt o skriva om.

 

 

Imorron däremot så ska jag tbx till tandläkaren igen på sjukhuset, men tyvärr så kommer ja inte at ha Kajsa & Mia som förut utan nu ska jag till Göran o så blir det en annan sköterska men men de gör ju inte så mkt bara lite hehe men de e ju bara för att jag e så van att ha Kajsa & Mia o sen e de ju för att jag tycker så mkt om dom 2 för man har ju inte tråkigt i deras sällskap... de e inte många som har de bra när dom går till tandläkaren o speciellt inte när ska göra brygga som jag ska.... men då kanske dom inte träffat Mia & Kajsa 2 härliga toppen brudar.

 

För den som undrar nu varför jag inte har dom nu när jag ska på sjukhuset o tandläkaren så e de så att denna vecka är Mia på sin frissa o Kajsa hon är inte kvar på tandläkaren här vilket jag tycker är supertråkigt, men man vet ju aldrig hon kanske får komma tbx o så göra det sista som är kvar nu innan den rätta bryggan e på plats.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards