ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Cattis - 1 januari 2014 17:37

Som sagt förut så var vi ju inte hemma nyår utan var hos en kompis.

Och kvällen/natten blev helt underbar och det bjöds på många goa skratt, dricka o mat.

 

 

Så igår till maten så drack jag alkoholfritt men senare under kvällen så blev de ett X antal groggar o så vin på de o för att inte glömma en lite snapps med absinthe 68%

 

 

Här kommer lite bilder från kvällen

 

(Klicka på bilderna för att se dom större)



 

Jag och lillbrorsan (jag full och lillbrorsan nykter)

 

Bilden på mig då e jag både trött och full    

 

Bålen på bilden är alkoholfri bara för att alla skulle kunna dricka av den och för att det var några stycken i sällskapet som är nykerister.

 

 

 

 

 

Av Cattis - 1 januari 2014 00:15

Detta är ett tidsinställt inlägg, fick för mig att göra ett nu innan jag o mamma ska iväg till en kompis.

 

Nu är det nytt år och hoppas att detta år kommer att bli bättre än 2013, inte för att 2013 har vare något dåligt år utan det har vare både bra och dåligt.

 

Iår så har jag inget nyårslöfte fast det har ja ju inte haft på många år nu bara för att jag kan ju iaf inte hålla dom   

 

Jag har tex haft som nyårslöfte att ja ska sluta med godis o de har ja gjort nope o inte kommer jag o göra det heller för jag tycker mkt om godis eller iaf ibland.

 

O vikten tycker ja inte är något nyårslöfte för de går både upp och ner för min del och har gjort de nu hur länge som hälst men visst skulle ja behöva gå ner en 20kg men de får bli när jag verkligen känner mig redo att gå ner dom, jag kör mitt race o jag tränar 3 dagar i veckan och promenerar när ja känner för de =)

 

 

 

Nä så något nyårslöfte blir de inte från min sida.

 

Och alkohol är inget som ja heller behöver dra ner på för så sällan som jag dricker..... o läsk har ja redan drage ner på så då vet ja inte vad som jag kan ändra på =P

 

 

 

Nä nu struntar ja i detta ämne och lägger in lite go musik istället och önskar alla en fortsatt trevlig natt =)

 

 














Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards