ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Cattis - 15 januari 2014 12:14

Imorse så va de ganska så segt o kliva upp ur sängen när klockan ringde.....Men de blev ju bättre när ja väl kom upp ur sängen vid 7.15 ca men de kanske beror på att jag stängt av elementet i sovrummet bara för att jag blir så täppt i näsan om nätterna så de e ju ganska så kallt i sovrummet.

 

 

Men iaf efter att ja hade äte frukost o de så hade jag 20 min kvar innan mina goa kompisar Carro & Lina skulle komma och hämta  upp mig men när jag plockat undan frukosten o de så hade jag 10 min kvar o på den lilla tiden så hann jag o bli ganska rastlös, de låter lite konstigt men så va de iaf.

 

O nu e jag hemma igen från baby sången, idag va de ganska många nya bebisar som kom o så några gamla som skulle gå i fortsättnings gruppen.. De e så mysigt med små bebisar, men ja känner inget sug efter att skaffa egen utan jag tycker att jag klarar mig bra med katten, han är som en bebis ja eller nästan iaf =P

 

 

 

 

Annars idag så kommer de bli ganska så lugnt fram tills jag ska på träning kl 6 ikväll så då hämtar min träningskompis upp mig 17.25 Så då måste jag fixa med middan senast 3 så de bara e o äta vid 4.

 

 

 

Så nu ska jag nog ta o lägga mig på soffan en stund o kolla på nån film men jag har ingen aning om vilken film ja ska se ännu.

 

Igår kväll såg ja på en film som jag inte sätt på hur länge som helst


 

 

 

 

 

 

Ett par bilder från idag. Taget från fönstret på Sörberge församlingshem =)

 

Ha de gött

 

På återseende

 

(Glöm inte att kika in på min instagram för många av mina bilder jag knäpper hamnar där)

 


Av Cattis - 15 januari 2014 12:09


Carro o jag inne på Mirum Galleria fd Hageby Centrum 1/1 - 11

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards