ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Cattis - 28 februari 2013 18:31

Idag så gick ja iväg på jobbet fast jag egentligen borde ha vare hemma och kurerat mig.

 

Men iaf dagen gick ganska fort o ja kände mig pigg o glad.

Ännu gladare blev ja på eftermiddagen när min kompis/Arbetskompis Jossan kom upp på jobbet för hon sprider så mkt glädje omkring sig.

och så bjöd hon på gott godis och så Festis.

 

 

 

 

 

 

Sen drog ja lite tidigare från jobbet för jag skulle på sjukan på röntgen för jag skulle röntga min framtand för dom ville ha några extra bilder tills ja ska tbx på sjukan Oralprotetik den 13 Mars.

 

Men eftersom ja inte visste hur lång tid detta skulle ta så jag bokade ingen hemresa med färdtjänst....men i nuläget så ångra ja lite att jag inte gjorde de för när jag ringde vid 16.20 så skulle jag få en taxi 17.00 men de va de att taxin kom inte förrens 17.20 men vi kom inte iväg från sjukan förrens 17.40 ca men taxi snubben va snäll mot mig för jag va ju så smart att när jag bokade återresa så blev de ju till centrumhuset men jag skulle ju hem men han va så snäll och skjutsa hem mig istället.

 

 

 

Men nu e jag hemma igen sen ca 48 min o ska snart fixa lite o äta för jag e hungrig.

 

 

 

Ha de gött

på återseende

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards