ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Cattis - 13 februari 2013 17:01

Idag e de sista dagen som 27 åring för imorron fyller jag nämligen 28   så det är inget allvarligt som hänt. hehe

 

Imorron e de ingen vanlig dag överhuvudtaget för det är oxå alla   dag.

 

 

 

Idag var jag på skolan istället för i tisdags för Pia våran lärare var på kurs.

Men dagen på skolan var väl sådär för Carina va sjuk o Gabbi var inte där... o Victoria och Petra såg ja knappt till eller Victoria jobba i café idag på skolan så henne såg ja lite granna men Petra såg ja inte till alls   

 

 

 

 

 

När ja kom hem från skolan så har ja inte gjort speciellt mycket, jag slöa lite på soffan o gossa med min lilla kisse, o så har ja fixat med middan..efter de så fastna jag framför datorn.

 

Kolla gärna in bloggen vi har på skolan HÄR


Vi har även lagt upp lite bilder där från våran utställning som vi hade för ett tag sedan.   

 

Men nu snart så ska jag slita mig från datorn för jag ska iväg på veckans sista träningspass.  

 

Imorron så skulle de bli en Birsta tripp vad jag förstog på Inger (våran gruppledare) igår innan vi gick hem. För på fredag så ska jag bju på go fika på jobbet.

 

 

De blir en massa gott då, bilder på allt de goda kommer till helgen  ;)

 

 

Ne nu e de dags o göra sig iordning för o gå ut till parkeringen där min kompis hämtar upp mig.

 

 

 

 

Bjuder på en liten bild på mig på min student 2005 =)

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards