ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Cattis - 7 februari 2013 18:23

Idag så va de en helt vanlig dag på jobbet... De har liksom inte hänt något speciellt.

De bidde inga repotage idag men de gör inte så mycket för jag har hunne med och städa mitt skåp jag har på jobbet, de e inte stort men tillräckligt för att de ska få plats en massa skrot där, o så har ja städat under mitt underlägg jag har på skrivbordet.

 

 

Sen har ja fixat lite med papprerna till DC-klubben.

HÄR kan du läsa mer om våran DC-klubb.

 

 

När ja kom hem så slängde ja mig på soffan för ja kände de att luften gick ur mig, o där blev ja sittandess tills mamma ringde och störde haha

när ja surrade med henne så fick ja lite luft och ork igen att ja tog itu med disken så nu ser inte mitt kök ut som ett katastrofområde haha

 

 

Men så va de e där med matbiten med, känner mig inte sugen just på nån mat för ja känner mig mer slut och trött, så ikväller blir de tidigt isäng.

Blir o lägga sig nån gång vi 10 tiden dock senast 22.30

 

 

 

Just nu så sitter jag mest och lyssnar på Elisa´s på spotify för jag diggare verkligen deras nya album.

 

Här e en låt med dom som jag älskar men den är inte från nya albumet. 




Ha de gött

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards