ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Cattis - 8 februari 2013 18:46

Jobbet idag va inte så jobbigt, utan de har vare ganska lungt.

 

Just nu har ja ingen aning om vad vi gjorde på förmiddagen, så de kan inte ha vare speciellt intressant.

 

Men iaf så hade vi lunchen idag och med det menas med att våra gruppledare delade ut maten till alla som skulle ha, och efter alla hade äte så var de vi på Tallkotten som tog hans om disken.

 

Och de gick ju rätt fort fast vi var 2 man kort.

Efter all disk och de så var det dags för DC-klubb möte (Dagcenterklubb möte).

Och de gick ju med som de gick, eller de gick bra, tänker inte gå in på detaljer.

 

 

 

När jobbet äntligen var slut så gick ja in på ICA med sällskap av min goa vän Jossan, för jag skulle handla till kalset jag ska ha på fredag 15/2 eftersom jag fyller år 14/2 alltså alla   dag.

 

Jag tänker inte avslöja vad jag ska baka för kul men de kommer att bli gott eller iaf hoppas ja på de hehe.


Jag ska baka 3 olika saker varav 1 helt ny och 1 av dom har ja bara bakat själv en gång tidigare i mitt liv men bakat tsm med mamma.

 

 

 

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards