ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Cattis - 23 februari 2013 09:51

1) Är en te drickare, är inte så glad i kaffe

 

2) Är svag för sötsaker

 

3) Dricker mer än sällan alkohål

 

4) Mitt favorit dansband är Titanix

 

5) Har bara vare utomlands 1 gång och det var till Åland

 

6) Favorit maten är nog, Lasange, Stekt fisk med remoladsås, mammas kålpudding

 

7) Är född i Norrköping men bor sedan 7år i Timrå

 

8) Brottas med min övervikt

 

9) Har svårt att sitta still

 

10) Lyssnar hellre på böcker än läser dom

 

11) Böcker som ja läst mer än en gång, "Den gömda dockan", "Den vita vargen", "Döden tar studenten"

 

12) Skulle aldrig kunna bli vegan eller vegiterian

 

13) Har en trasig framtand

 

14) Tror inte på nån gud

 

15) Tror på ett liv efter detta

 

16) Konfirmerade mig 2008 (jag var då 23år)

 

17) Har aldrig åkt skoter

 

18) Har inte åkt skidor sen ja va i tonåren

 

19) Är piercad och tatuerad

 

20) Varken röker eller snusar

 

21) Är en djurmänniska

 

22) Älskar värme

 

23) Är ingen kvällsmänniska

 

24) Är en serie nörd alltså jag gillar att kolla på serier på teven

 

25) Tror på spöken

 

26) Hatar att städa

 

27) Använder inte smink eller parfym

 

28) Går och tränar med Korpen 3 dagar i veckan

 

29) Är en sällskaps människa

 

30) Har varken bil eller körkort

 

 

Mer kommer när ja har tid och ork   

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 


Av Cattis - 23 februari 2013 09:23

Sorry mina vänner att ja inte bloggat nu på några dagar men jag har inte haft tid eller ork att göra de.

 

Men nu så tänkte ja iaf slänga in ett litet   

 

 

Jag tror min storebror fick för mycket sömnpulver av John Blund för jag fick inte tillräckligt för jag vaknade redan 08.50 o jag som annars gärna sover fram till 10 11 nån gång på helgerna.

Men iaf så får man ju göra de bästa av dagen när man nu ska vakna så tidigt.

 

 

 

Så nu sitter ja här och försöker bränna ner all musik jag har på datorn bara för min hårddisk börjar bli full.

Så kanske ska ja ta o bränna mer alla bilder med så kan man tömma hårddisken för att fylla på med nytt   

 

 

 

Mina planer för dagen e inte många.

Jag ska in på Birsta o handla lite mat tänkte ja o sen när ja kommer hem ta o piffa till sig lite inför Mello ikväll   

 

 

Så jag hoppas att de e bra artister som ska vara med o tävla, för hittills så har de inte vare mycket o hänga i julgranen, visst ett par få låtar har ja fastnat för men än så länge har de inte vare någon WAW den va ju super bra.

 

 

 

 

 

Ne om ja ska börja tänka lite på lite frukost för magen börja knorra lite granna.

 




Ha de gött

På återseende

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards