ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Cattis - 6 februari 2013 21:25

Idag på jobbet har de vare lungt, jag har rensat på mitt skrivbord och kastat lite papper o annat skrot som jag samlat på mig.
Och så tog jag hand om den lilla disk vi hade.



När jag kom hem han ja inte möe, jag ringde ett par viktiga samtal och så gjorde jag en liten order från LR (man kam köpa lite allt möjligt från dom som smink, parfymer, lotio, schampo mm)

Jag beställde en deospray, aftershave o så en duchgele. Aftershave'en e inte till mig dock. Hehe




På träningen idag så gick de ganska bra eller de gick bra med de kunde ha vare bättre.
Linda våran ledare puchade på riktigt mycke så man fick lite extra ork från henne. O så fick jag träna ihop med mitt yrväder till kompis, hon e så himla go o så jäkla kul.

Jag har då aldrig tråkigt i hennes sällskap o inte heller när man tränar ihop med hennes mamma.



O nu ligger jag sen ett par timmar tbx på gubbens soffa och spelar lite Wordfeud och uppdaterar bloggen.



Ha de gött
På återseende


Lite bilder från dagen/veckan:

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards