ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Cattis - 16 februari 2013 18:19

Tänkte bara slänga in ett kort litet inlägg för jag tänkte att de kunde ja ju göra när ja ändå stack in huvudet här   

 

 

Hmm, undra va ja ska skriva???

 

Jo jag e sjukt laddad för Mello (Melodifestivalen) ikväll så jag hoppas att de inte är som förra lördagen när man funderade på vad i heöla friden katten hade släpat in på scen hehe.

 

 

Jag dock ingen koll på vilka som e med o tävlar ikväll men de spelar ingen roll bara de e bra haha.

 

 

O idag så fick jag äntligen arslet ur vagnen och städade min lgh så nu e de rent o fint. Så fattas de bara rena sängkläder i sängen så e natten gjord med.

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 16 februari 2013 11:19

Idag så vaknade jag första gången vid 7-8 tiden men som tur va så kunde ja somna om utan problem och fick sova fram till 10 o de va riktigt skönt de.

 

 

 

Mina planer för dagen e väl mest och ta de lungt och så försöka ta itu med sista disken och så ta en svängom med snabeldraken, för nu har ja lite väl många änglatofflor (Dammråtter) i hörna. Får ju inte glömma de bästa för dagen Melodifestivalen och så kanske några glas vin men inte för många för jag ska jobba imorron på KORPEN´S Barn vasa.

Det ska bli kul de o så får vi hoppas att de kommer många barn som ska åka.

 

 

 

 

Idag e de en härlig dag ute för min termometer i köket visar -0 och solen skiner ute.

O så far snön ner från plåttaket på balkongen o jag tycker de e riktigt bra att de kommer nu istället för kl. 4 på morron för de har man vare med om några ggr och då e man uppe på vinden och vänder för de dånar ju så dant när de kommer.   

 

 

 

 

 

 

Bilderna e tagna från min balkong för en liten stund sen. =)

 

 

 

 

Ha de gött

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards