ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Cattis - 9 februari 2013 12:10

Go morron alla glada eller kanske ska man säja Go lunch! hehe

 

Men iaf jag har vare vaken sen strax före 9 för då tyckte min kropp att jag hade sove klart, men själv hade ja nog velat sova en stund till.

 

Men men sånt e livet,  jag har ju hunne med o baka 2 av dom saker som jag ska bju på jobbet på fredag.

 

Kan tyvärr inte avslöja vad ja har bakat för min kompis Jossan läser min blogg och hon jobbar ju även på samma ställe som jag så skulle jag avslöja så blir de ju ingen äveraskning.   

 

 

 

Men va lätt de går och göra saker när man lyssnar på musik.

Först så va ja ju bara tvungen o lyssna på Elisa´s nya album och nu så lyssnar jag på mina vänner dansbandet Titanix på Spotify så mina grannar lär väl va gansla less på mig sen för jag har nästan full volym på.   

 

 

 

O sen i morse så ringde Ann-Kristin som har Core på Tisdagarna.

Jag brukar inte längre gå på hennes pass men gjorde de förut.

 

Men iaf hon undrade om ja kunde jobba på Gåbingon på söndag nästa vecka med, jag ska jobba imorron Söndag men iaf hon undrade de för då e de mini vasan eller va de nu va hon surra om hehe.

 

Men ja gör ju ändå inget speciellt på heljerna så ja sa att de skulle ju inte vara några större problem.

 

 

 

 

O för några dagar sen så skrev jag till Elisa´s i deras gästbok och idag så såg ja att ja hade fått svar. Me happy   


 

 

 

Mitt lilla bildspel med Titanix som jag gjorde för ett tag sen =)

 


 


 

Ha de gött

På återseende

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards