ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Cattis - 9 juni 2014 20:23

Lagom tills det var dags att gå hem från jobbet idag så började det o regna så när det var dags att gå hem så spöregnade det ute, så de va bara att packa upp paraplyet o sen knalla hemöver, gjorde sällskap med en Jossan en bit och det var lika trevligt som vanligt. Men innan jag var hemma så var jag ganska så blöt om byxorna o skorna var doch efter ett tag så blev de yngsura lagom tills jag kom hem o det var mindre kul.

 

 

När jag kom hem så la jag mig på soffan o surfade lite granna med mobilen, efter ett tag så blev de nästan dagsljus inne i vardagsrummet, de va blixten som lyste upp så pass o jag hann knappt räkna till 3 o så kom de världens åsk smäll o jag hoppade högt o Sigge (katten) han sprang i sovrummet och gömde sig under sängen. I vanliga fall är jag inte ett dugg rädd för åskan eller blixten även om jag har stor respekt för den.

 

 

 

 


 

Såhär fina var mina byxor när jag kom hem, de kanske inte syns så väl men mina strumpor är dyngsura dom med   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards