ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Cattis - 4 juni 2014 15:34

Hej o hå, idag har dagen faktiskt gått riktigt fort fast jag inte trodde det till en början.

 

Så vad har jag gjort idag då, jo jag har vare med Kreha för första gången en en dag ute på Lögdö och där har vi vare inne på loppisen och städat för där ska dom öppna till veckan. Så jag o en till har vikt ihop barnkläder och lagt i olika kartonger en för lite större barn, en för mindre barn o en för tonår  o sen har jag hängt skor på nån sorts skohylla, och efter fikat så åkte jag o 2 till till tippen för o slänga en hel del grejer som inte skulle vara kvar. Så nu e man ganska så mör i huvudet efter denna dag, men nu så ska jag bara hämta lite krafter o sen ska jag ut på en kort gå/jogging runda eftersom ja nu måste träna upp mig inför sommaren o 2 veckor nere hos mamma, för min älskade lillebror Marcus har bestämt sig för att han o jag ska ut på gå/jogging rundor i sommar sen o jag tror honom för han gjorde lika dant i somras när han o mamma var hemma hos mig.

 

 

 

Jag bara måste få skryta lite granna för nu när jag loggade in på Fejjan så såg jag att självaste Erica Sjöström som sjunger i Drifters dansband har kommenterat min bild som Mia knäppte på mig igår efter att hon hade klippt och färgat mitt hår =)

 

 

Bildbevis kommer här:

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards