ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Cattis - 3 juni 2014 20:46

På jobbet har de vare toppen, vi började med fika som vanligt o sen så fick vi för oss att vi skulle bygga en Samekåta så sagt och gjort efter mkt om o men så kom vi iväg och ut till en skogplätt där vi hitta en massa träd som vi kapade ner med en slö morakniv haha o så tog vi några kvistar som låg på backen.

 

När vi kom in igen på Tallkotten så kom en personal från Dagcenter in till oss för o lämna matsedeln för nästa vecka o hon tyckte de luktade skog inne hos oss o sen såg hon alla kvistar o grenar som vi plockat o trodde vi var lite galna med men å andra sidan så e de ingen som påstått nå annat haha.

 

Så vi byggde ihop en liten Samekåta som passade en av våra Barbie dockor o bra blev de till slut. =)

 

 


 

Efter jobbet idag så var jag bara hem en snabbis o nästintill vände i dörren.

Jag va bara hemma o lämna alla saker o sen bytte flipcase på min mobil så nu har jag ett rosa istället för det vita jag fick med min mobil när jag köpte den.

 

Sen så var de bara o knalla ner till frissan för äntligen så var det dags o bli av med långhåret igen, o de känns ruskigt bra så nu har jag en riktigt kort "sommarfrilla"

O innan jag gick ner så hade jag bestämt mig att jag skulle färga håret rött igen men Mia tyckte inte att de va nån bra idé eftersom de kommer o bli så blekt av solen o så allt bad så hon kom med förslaget att vi skulle bleka det istället så sagt o gjort så nu är jag nästan vit i skallen haha... frillan blev jag supernöjd med men färgen på håret blev en aning ljust för min smak men de gör inte så mkt för när det är dags o klippa sig nästa gång så kommer min originalfärg o synas rätt mkt, för nu när jag är korthårig då växer de som ogräs.

 

Just de o när jag ändå var hos frissan så passade jag på o ta hål i örat för en 3:e gång, har velat ta ett till hål i örat länge men de har liksom inte blivit av för de ve meningen att ja o en kompis skulle göra det samtidigt men de har hela tiden komme saker emellan men nu så passa ja på när jag ändå var där =)

 

 


 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards