ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Cattis - 28 februari 2014 12:26

På jobbet igår så fick vi finbesök av en matte med sin hund Lovis som utbildar sig till Terapihund, det var riktigt mysigt de. Vi har haft besök förut av Lovis och hennes matte.

 

Igår så spelade några "Hundbingo" med Lovis inte jag dock för jag hade nog med att ta kort när dom spelade.

 

"Hundbingo" går ut på att man lägger ut ärtpåsar på golvet i olika färger och så får hunden i detta fall Lovis välja ut en ärtpåse i nån färg och sedan lägga i  påse och så får man kryssa över den färg på sin bricka, bingo fick man när man kryssat 2 rader.

 

Lovis var riktigt duktig på att hämta ärtpåsarna.

 

 

 

Här är ett par bilder från igår:

 

 

 

P.S jag har fått lov från Lovis matte att jag får lägga ut bilder på Lovis.

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Idag på jobbet är det ganska lugnt, ska snart ta och kompiera framsidan till vårat Fritidsblad, o så har vi klippt ut repotage ur Dagbladet & 8 sidor, jag som annars inte tycker om att läsa tidningen för jag hittar liksom inget intressant men när vi ska klippa ut ur tidningen så kan ja hitta mkt intressant o ibland typ inget.

 

De vi gör sedan med våra repotage som vi klippt ut är att Inger våran gruppledare viker bort all text o så får sedan gissa vad fotografen vill säga med bilden och så får vi hitta på en egen liten rövarhistoria, ibland så gissar vi rätt vart bilden är knäppt eller vad fotografen vill säja med bilden.

 

 

Sen efter jobbet idag så ska de bli superkul för då ska jag tsm med 2 härliga tjejkompisar åka på Himlabadet inne i Sundsvall o så ska vi gå på relaxen o så ska vi käka där med. Jag tycker att detta ska bli spännande för jag har aldrig vare på relax avdelningen på Himlabadet för ut utan jag har bara vare på äventyrsdelen.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards