ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Cattis - 24 februari 2014 20:48

Igår så var ja iväg tsm med min kompis Carro och bowlade på Södra Berget i Sundsvall, har aldrig vare där förut så de va riktigt spännande.

De va mkt finare klot, banor och skor där än va de e på Enjoy i Birsta.

De gick väl sisådär för min del, men jag är nöjd över att jag lyckades få till några strikar.

Efter bowlingen så åkte vi till Alnön o käkade en supergod pizza.

 

Fast det allra bästa med hela eftermiddagen var att den bjöd på många härliga skratt   

 

 

Lite bilder från kvällen:

 

     

 

 

 

 

 

Idag så har ja vare ganska så trött, så när ja kom hem från Kyrkis så har ja tage de lilla lugna, har sutte lite vid datorn och så har ja kollat klart på "Änglagård andra sommaren"

 

O så var ja iväg på gympa förut o de va lika kul och härligt som alltid.

Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät o så slökollar ja lite på teven på David Hasselhoff En svensk talkshow.

 

Men snart e de dags o krypa ner i bingen o tryna lite granna så ja orkar upp imorron.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards