ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Cattis - 13 februari 2014 16:52

Imorse så började dagen bra även om ja va trött som vanligt, men men de e ju snart helg så   

 

Men iaf så blev inte dagen riktigt som den brukar på torsdagarna när ja kommer tbx på Tallkotten, utan idag så blev de lyx fika inne på Dagcenter saft o kaka, de e inte ofta man får sånt lyx på morron o tur e väl de för annars så skulle man ju rulla fram.

 

Ibland så får vi ju gofika till 2 fikat men jag brukar tacka nej eftersom de kan bli för mkt av de goda... men att de blev gofika nu på morron var de att vi dels skulle få besök av några från särskolan i Sundsvall o sen för att vi skulle tacka ett par grabbar för deras praktik hos oss (Tallkotten) /Dagcenter...

 

O på eftermiddagen idag så fick vi finbesök av en matte och hennes hund som håller på att utbilda sig till terapihund, det var riktigt spännande, men de märktes att hunden fortfarande är en valp för hon var lite yrslig fortfarande.

 

 

Efter jobbet fick jag sällskap av Jossan ner på Domus (nuvarande Coop Konsum) o sen en bit på hemvägen. De va riktigt kul o få lite sällskap på vägen o sen kompis att surra med, för annars så går jag hem ensam för mina andra kamrater bor åt andra hållet ja eller Jossan hon bor ju åt mitt håll med men inte lika långt som mig alltså jag går längre än hon gör.. ja ni kanske fattar   

 

 

Imorron så blir det en spännande dag för då fyller nämligen lilla jag hela 29år, känns konstigt att jag fyller 30 nästa år.. ja känner mig som en 25 åring o inte en dag äldre typ hehe

Ja ni kanske själva känner likadant alltså att ni känner er som en annan ålder än den ni verkligen är.

 

Men iaf imorron så kommer ja inte att fira på jobbet utan de gör jag nästa fredag istället just bara för att jag ska till frissan o klippa mig. De ska bli riktigt skönt de för nu e jag så långhårig att ja till o med får luggen i ögona fast ja har gelé i håret.

 

O så har 2 av mina fina kompisar sagt att ja ska få födelsedagspresent av dom, fast jag har sagt att dom inte behöver ge mig någe   .

 

 

 

 

Ha de gött mina kära vänner

 

På återseende

 

 

 




 

Av Cattis - 13 februari 2014 16:47


Jag & Titanix på Bergeforsparken i Timrå 19/12 - 10 (Är lite osäker på datumet)

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards