ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Cattis - 9 februari 2014 14:33

Igår va en toppen dag, först så sov ja till 10 o sen så plockade ja på lite granna här hemma o så gjorde jag klart halsduken till syrran men när jag väl var klar med den så upptäckte ja att jag har förlagt nålen som ja måste använda när jag ska fästa trådenså då rotade jag igenom skåpen i köket där jag trodde att ja lagt den men där va den icke men ränsat i skåpen fick ja iaf.

 

 

Vid 3 tiden går så kom mitt älskade databord hem från IKEA, sen komgubben över till mig o hjälpte mig o skruva ihop den så inte ens de gjorde ja hehe.

På kvällen sen va de ju dags för de berömda Mellodifestivalen o denna gång så va de bara några låtar som ja inte alls gillade o självklart så gick 2 av dom vidare.

 

Mina favoriter var:

 

 

 

The Refrechments & Pink Pistols

 

Martin Stenmark & Sanna Nielsen

 

 

 

 

 

Idag så va de dags o kliva up tidigt igen för det var min grupps tur o jobba på Korpens GåBingo men de va ganska segt för de kom inte allt för mkt folk men å andra sidan så hade jag inte räknat med annat me tanke på att det dels är OS på teven o dåligt väder ute.

 

Ikväller så blir de ganska lugnt, ska väl försöka ta itu med det sista i min lgh efter om möbleringen o sen så har jag o gubben tvättstugan 19 - 22 ikväll.

 


 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 


Av Cattis - 9 februari 2014 14:06


Bilden suger men de e bara för att den e tagen med min webcam som e inbyggd i datorn

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards