ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Cattis - 11 februari 2014 16:45

Idag har ja vare skittrött hela dagen, men ja vet ju varför oxå för de e lika dant varenda gång som ja har vare uppe alldeles för länge dagen innan o sen går o lägger mig i tid sen dagen efter, går ja o lägger mig i tid idag med som ja gjorde igår så kommer ja att vara utvilad imorron.

 

Men denna dag kommer o va ett H-vete o jag som ska på Vattengympa sen undra hur de kommer o gå, ja får se till att nån håller ett öga på mig så ja inte somnar där mitt i haha

Nää riktigt så illa e de inte men ja kommer o va mer död än levande efter passet sen, så ja lär ju somna gott inatt   

 

 

Sen ja kom hem från Kyrkis så har ja inte gjort många knop utan ja har mest tage de lilla lugna o legat på soffan o kollat på CSI Las Vegas men sista avsnittet fick ja lov o spola tbx en bit på för jag somnade till några ggr men ja får se om slutet iaf för ja somnade till igen...

 

 

 




Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Av Cattis - 11 februari 2014 16:36

Tyvärr har ja ingen bild på mig när jag e ledsen men ja kan bju på en bild på mig när jag sover istället

 

 


 

Denna bild är tagen 14 eller 15/8-10

Vi är på väg ner till Kristianstad, det är min systers kille som tar bilden på mig som sover o så självklart så ville ju även min linslus till syster vara med på bilden

 

 

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards