ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Cattis - 14 februari 2014 13:28

Dagen började nästan som vilken dag som hälst, fast när ja kollade mobilen så hade jag fått ett super gulligt mezz av en kompis som grattade mig på min födelsedag.

 

Sedan rullade tiden på i vanlig årdning o jag knallade iväg på jobbet efter frukosten o när ja kom på jobbet så fick ja några grattis av mina kamrater men sen så kom den riktiga överaskningarna på löpande band.

 

Först så kom Ann och Carina med presenter o go fika, o jag blev helt stum av förvåning när ja såg att de va dom som kom upp på mitt jobb o sjäng för mig.

Sen efter nån ½ timme ca så kommer super goa Jossan med fler presenter.

 

O ja blir så glad att jag blir tårögd över alla fina presenter o ja fyller inte ens jämt utan jag fyller bara 29.

 

Jag kan bara säga de att jag ÄLSKAR  verkligen mina kompisar         

 

 

         

 

5 kronan är en liten skylt som vi satt upp i matsalen då vi invigde nya namnet på våran gamla matsal "Restaurang 5 kronan / Restaurang 5:an"

 

Pizza fick vi till lunch idag o de va super gott.

 

Resten av bilderna är på alla fina presenter som jag har fått idag av mina underbara kompisar.

 

 

O som grädden på moset så ska jag snart knalla iväg till frissan o klippa mig, fast det är en liten födelsedagspresent till mig själv   

 

 

Ha de gött mina kära vänner och ha en

 

underbar alla <3 dag

 

På återseende

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards