ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Cattis - 3 februari 2014 12:40

Kommer inte på någon bra rubrik så därför blir den rubrikslös idag.

 

Idag har ja vare som vanligt på Kyrkis o de gick nästan som en dans på rosor haha men minnet svek en lite granna men de va ju inget allvarligt eller så utan bara att vi hade glömt o plocka fram ett par saker så mammorna frågade efter de så de va ju inte mer än att plocka fram det som saknades =)

 

 

När ja kom hem så var grannen ute så då stannade ja o surrade lite granna med honom innan jag gick in till min lilla lya o satte mig vid datorn... så nu sitter ja här och lyssnar på spotify, just i denna skrivandess stund så e de denna låt som spelas

 




Men snart så ska jag ta o värma på lite lunch innan jag ska slängamig på soffan en stund innan ja ska ta itu med några måsten som att springa upp till sporummet med lite skrot som jag har i kassar i förrådet, sånt som ska sorteras.

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 

 


Av Cattis - 3 februari 2014 12:30


Här sitter jag med min älskade lillasyster i famnen, jag är 9år på denna bild =)

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards