ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Cattis - 7 februari 2014 17:22


   Jag, mamma & mina syskon   

Av Cattis - 7 februari 2014 16:45

Nu e de äntligen helg efter 3 korta och 2 långa jobbdagar =)

 

Tänkte börja med att tipsa om Jossan´s blogg min kompis/arbetskompis blogg

Just bara för att ja tycker att hon är en sån bra kompis och för att jag själv gillar hennes blogg =) (Klicka på bilden för att komma till Jossan´s blogg)

 


 

Bild lånad från Bild från Weit

 

 

Annars har dagen rullat på o man har knappt hunne o tänka på saker o ting.

De e nästan så att ja bara har jobbat på o knappt tänkt på vad i hela friden jag har jobbat med idag hehe.

 

Men men denna helg så har ja lite o styra i, först o främst så ska ja sova länge imorron (hoppas ja) o sen nån gång mellan 15 - 19 så kommer mitt databord hem ifrån IKEA, har bokat grejerna på hemkörning eftersom jag själv saknar körkort o mamma bor för långt bort för o kunna hjälpa mig o få hem grejerna.

 

 

 

 

 

Såhär ser mitt databord ut som jag har köpt.

Dom översta bilderna e så som de ser ut var för sig och den nedre bilden visar hur de kommer att se ut när det är ihopsatt =)

 

Men iaf de jag mer har att göra nu i helgen det är o ränsa i alla lådor o så ska jag ta ner alla mina filmer från filmhyllorna för att jag o gubben ska hjälpas åt o möblera det sista.

 

När jag kom hem från Jobb o Birsta svängen så fick jag mig en glad överaskning, gubben hade vare hemma hos mig och möblerat om medans jag var iväg, han hade haft lite o göra eftersom han va ledig, o vi skulle ju ändå möblera om i min lgh men att de va meningen att vi skulle göra det tsm men han gjorde de grövsta jobbet åt mig, han e ju bara för go gubben =)

 

O på söndag så e de dags o jobba på Korpens GåBingo igen, de känns som om de va förra helgen som de va min grupps tur o jobba även om de inte va så utan de e ändå 2 söndagar sen. Alltså vi är 3 grupper som jobbar så vi turas om att jobba, så det blir jobb var 3:e söndag o jag tycker att de e kul o jobba på GåBingon o ja hoppasinnerligt att de kommer mer folk på söndag än va de gjorde sist vi jobbade, men om detta trista väder fortsätter så tror jag nästan att de kommer ganska lite folk för, just nu e de nästan + grader om de inte redan e de (har inte så stor koll om ja ska va ärlig) men iaf så e de ju inget roligt väder o gå i o sen så blir de ju så moddigt på vägarna så folk vill väl inte ut o köra så mkt kan ja tänka mig.

 

Men men de e bara o hålla ut tills på söndag så får ja ju veta om de kommer nå folk eller inte.

 

 

 

 

Hoppas att ni mina kära läsare oxå får en toppen helg

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards