ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Cattis - 23 juni 2013 11:56

Nu har de vare fullt hus eller snarare full lägenhet i några dagar.

Men nu så har mamma, brorsan och syrrans kille åkt hem så nu känns de jätte tomt här.

 

 

Fast jag är jätte glad för att min syster och hennes dotter är kvar hos mig och ska vara hos mig nu i 2 månader =).

 

 

Vad som har hänt nu i dagarna är att i torsdags kväll efter att vi kommit hem till Timrå så gick jag o brorsan bort till Tjärn och badade, då tog jag mitt första dopp för iår.

 

Fredags innan mamma och Flinta, syrran och Stephanie kom upp hit så var jag och brorsan borta på Tjärn igen och badade, ja de va ju inte speciellt varmt men ändå.

 

Sen frammåt kvällen så kom mamma, syrran, Flinta och Stephanie och då på kvällen så tog vi med oss mat och for ut till Tynderösundet och firade lite midsommar, det var jätte mysigt och kul.

 

Igår Lärdag så åkte jag, mamma, Flinta, syrran, Stephanie och gubben upp till Östersund och Ånge för Flinta skulle träffa han som var första ägare på hans Volvo 240 limousine, det var riktigt trevligt.

Efter att vi hade vare hos första ägaren så på vägen hem stannade vi på Rätansbyns Värdshus och åt lite granna super bra mat där och god service.

 

Sen så stannade vi till i Alby i Ånge en sväng sen åkte vi hem och tog de lilla lugna.

 

 

 

Men nu så har mamma, brorsan och Flinta åkt hem så nu e de nästan för lungt här hemma.

 

 

 

 

Nu så ska jag fixa matlistan så jag, syrran och Stephanie kan åka in på Birsta och handla lite granna.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards