ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Cattis - 5 juni 2013 12:19

Nu e de bara 10 dagar kvar tills min älskade syster tar studenten och 9 dagar kvar tills jag åker ner.

 

Jag längtar tills min älskade syster tar stundenten, för jag är nyfiken på vilka kläder hon kommer att ha på sig och sen så ska min syster ut i "verkligheten"

Min syster är inte så liten längre även om ja tycker de, hehe


Syrran kommer att få 3 presenter av mig eller 2½ blir de för storebrorsan är med och delar på en av presenterna till henne.

 

 

 

 

Första bilden är på mig och min syster när vi va små

Andra bilden är på min syster för ett X antal år sedan.

 

(Klicka på bilderna för att se dom större)

 

 

 

 

Nu e de bara 2½ timme kvar så går vi på långledighet hela 4a dagar o jag hoppas att de blir bra väder så man kan ligga på ballis och njuta av solen.

Kanske att man knallar ner till Vivstavarv imorron för då ska de vara national firande men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra, de hänger mkt på hur vädret är. Men om ja ska lite på vädret i mobilen så ska de va fint väder, men som de ser ut just nu så ser de mörk ut för de e grått, mulet o så kommer de skurar till o från.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards