ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Cattis - 8 juni 2013 12:22

 

Här är ett bildspel från promenaden igår.

 

Gubben min fick för sig att han ville ta en "liten" promenad så han frågade mig om jag hade lust o haka på och varför inte.

 

Så sagt och gjort vi hämtade upp en jobbarkompis till gubben som oxå var sugen på en promenad.

 

Efter mkt strul med min "älskade" mobil så kunde ja äntlige ladda hem appen Becel gå för hjärtat, för jag ville se hur långt vi gick.

 

Och de bidde ju ingen kort sträcka utan de bidde 1,4 mil och gu vad ont i fötterna och i ljumskarna jag hade sen när vi kom hem, men skam den som ger sig, när ja kom hem så lämnade jag grjerna och satte mig på cykeln och drog upp på Ica Anderssons o handla lite o så hem igen.

 

Men sen resten av kvällen gjorde vi inte mkt utan jag o gubben kollade på några filmer på Netflix.

 

 

Idag så blir de en lugn dag, jag ska väl försöka få arlet ur vagnen och ta hand om disken som ja inte blev klar med igår o så blir de tvätt idag eftersom tvättstugan är upptagen imororn kväll.

 




Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards