ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Cattis - 10 juni 2013 12:14

Nu e de bara 4a dagar kvar för min syster i skolan innan även hon ska ut i Vuxen livet.

 

Längtar efter min älskade lillasyster och få se hur fin hon kommer att vara på sin student på fredag. Hoppas att hon får en lika magisk dag som jag fick för 8år sedan.

 

Jag ska knäppa många fina bilder på min syster, så då kan ja lägga upp några stycken här så även ni får se hur fin hon är.

 

Efter syrrans student så ska vi hem till mamma och för att fortsätta och fira henne.

 

Utav mig kommer hon få 3 saker:

 

1 liten vin flarra (med låg alcohol halt)

 

O så ljuset som jag visat bild på tidigare

o så hjärtat med mössan som jag oxå visat bild på tidigare

 

men för att friska upp minnet lite granna så lägger jag upp bilderna en gång till.

 

 

 

 

(klicka på bilderna för att se dom större)

 

 

På torsdag så åker jag ner till mamma och stannar hos henne tills den 20:e, då åker jag och min yngsta lillebror hem till mig, o så kommer syrran och hennes familj sen på lördagen nån gång.

 

O nu så har jag årdnat med sovplats till alla.

 

Jag sover så klart i min säng

Antar att syrran o hennes kille sover i min bäddsoffa

O så Magnus på Madrassen som ja fått låna av en kompis.

Stephanie syrrans jänta kommer ju o få sova i resesängen som syrran & Flinta tar med sig.

 

 

Men hur de blir sen när Flinta åkt hem vet ja inte, om syrran ska fortsätta o sova i soffan eller om hon vill inta madrassen de har ja ingen aning om men de får Magnus o syrran göra upp om själva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagen här på jobbet är lugn annars, vi har en praktikant inne hos oss på jobbet idag, så Harriet (våran gruppledare) har visat honom runt lite granna och även visat våra hjälpmedel som vi har.

Själv ska jag fortsätta med recepten så att dom blir klara för när vi hahr sista matlagningskursen sen så ska alla få ett varsitt recept.


Hälst ska de då även vara bilder till alla.

Men de löser sig sa han som sket i badkaret haha

 

 

 

Ne nu e de strax slut på lunchrasten så de e väl bäst att avrunda inlägget här och sätta igång o jobba.=)

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

     

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards