ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Cattis - 19 juni 2013 23:05

Som jag sa i mitt tidigare inlägg så var ja som sagt på bio med min bästa kompis idag.

 

Och det blev filmen Epic 3D och filmen va riktigt snygg gjord och väldigt intressant.

 

Vi var max 6st i salången och jag tror de bara var jag o Carro som tyckte filmen var kul för de va bara vi som hördes genom salången när filmen var kul.

 

Jag o Carro delade på en stor popcorn och så tog vi varsin dricka men när man satt där och kökade sina popcorn så ramlade de ju ner hela tiden innanför linnet så de landade i min bh hehe.

 

 

Men iaf för den som inte sätt filmen Epic borde se den för jag ger den 4 av 5 möjliga.

 

Här kommer ännu en gång en trailer på filmen så ni vet vad jag pratar om för film hehe

 

 

 





Men iaf det som blev ändrade planer var att jag fick övertala min bror att han skulle följa med hem till mig imorron och så satnna tills på söndag då syrrans kille åker hem igen.

 

För min bror hade ångrat sig och hälst ville vara hemma, men ja lyckadess övertala honom att stanna tills på söndag.

 

Först blev ja väldigt besviken på honom men att jag lev väldigt glad när han till slut gav med sig att stanna tills på söndag. =)

 

 

Men min syster kommer iaf att stanna hela sommaren så då åker vi ner igen till mamma den 22/8 om inget annat händer.

 

 

 

Ne nu måste ja sova så jag orkar upp imorron för jag måste ner på ICA igen och handla lite färdkost tills imorron.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Dagen · Resa

Bio

Av Cattis - 19 juni 2013 10:14

Idag så vaknade ja vi 9 så de bidde ju inte så lång sovmorron.

 

Men iaf så idag ska jag in till Norrköping och gå på bio med min bästa kompis Carro. Vi har surrat lite om att vi ska se Epic i 3D men de e ju inte 100% säkert att de blir just den när vi väl kommer till filmstaden.

 

 

Imorron så e de hemfärd igen, känns både skönt att få komma hem men endå tråkigt att behöva lämna mamma för denna gång.

Men de e ju inte så långt kvar tills jag kommer hem till mamma igen.

Ska ju ner till mamma igen i Augusti.

 

 

Här är en trailer på filmen som vi tänkt o se.

 







Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards