ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Kalas bra

Av Cattis - 29 april 2014 17:41

(Inlägg från igår som ej blev publicerat)

 

 

Idag har ja vare på kyrkis igen efter en veckas uppehåll från kyrkis då mina andra kamrater tog påsklov så jag fick lov att vara på Tallkotten, men va gör de jag har ju haft en bra vecka iaf. Idag var de ganska många på kyrkis. Efter kyrkis så åkte jag o käka lite sen drog jag upp på Tallkotten en sväng för jag skulle ju ändå in på Timråbo en sväng för min kran i duschen sa upp sig igår... men snacka om att dom var snabba att fixa problemet för jag sa till vid 1 halv2 tiden o när jag kom hem vid halv4 så hade dom fixat till kranen så nu kan jag duscha eller tvätta igen. Men iaf när jag kom upp på jobbet (Tallkotten) så fick ja veta att vi skulle fira våran ena gruppledare idag för hon fyllde år o fredags så jag stannade kvar o kalasade på. Hon bjöd på god kladdkaka, grädde, hallon o så smält dumle.



När ja kom hem igen så tog ja de lilla lugna en stund innan jag började med middan. Sen på kvällen var de dags för ett pass gympa,o de va minst lika jobbigt som alltid precis som de ska va =), men att jag fick lov att de lite lugnare med vissa övningar för jag har lite ont i min vänstra handled. Jar ingen aning om vad jag gjort men ont har ja. Hoppas att de e bättre imorron.


Nä nu ska jag kolla klart på CSI Las Vegas på 5:an innan de e dags o göra sig iordning för natten.


Ha de gött
På återseende

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards