ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Cattis - 13 juni 2013 18:02

Idag har dagen flytit på bra förutom att de bidde minimalt med sömn på tågresan. Jag somnade till på bussen ner till Söderhamn men de var inte länge ja fick sova för min älskade storebror ringde och störde.

 

När vi väl kom ner till Söderhamn så bytter ja till tåg för att åka vidare ner till Gävle men då bidde de inte heller nå mycke sömn.

I Gävle bytte jag tåg igen för att åka vidare ner till Norrköping men då så kollade jag på film via mobilen på Netflix.

 

Väl nere i Norrköping så hade jag sällskap av min bästa kompis Carro.

Vi han och surra en hel del så vi bestämde de att på onsdag till veckan så ska hon o jag gå på bio men vi har inte bestämt vilken film vi ska se.

De skulle vi kolla samma dag, så i det stora hela så blir det en överaskning.

 

 

 

Ne nu ska mamma och jag åka ner till affärn så vi får nån mat i magen idag.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

Av Cattis - 13 juni 2013 12:15

Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom ja åker ner till mamma idag.

 

 

 

 

Jag vid spårvagnen i Norrköping när jag var omkring 6år

 

 

Detta kort är taget när jag var på konfirmationsläger 2008.

Bilden är tagen i Uppsala Domkyrka

 

 

Detta kort är oxå från 2008 i Uppsala Domkyrka när jag var på konfirmationsläger. Här ligger Gustav Vasa med en av sina fruar. 

 


Här bjuder jag på en lite pinsam bild hehe, vet dock ej hur gammal jag är på detta kort men jag skulle tro att jag är mellan 10 - 13år gammal på detta kort.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards