ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Cattis - 25 mars 2013 21:22

Nu så e nästan allt fixat inför resan ner till mamma i Valdemarsvik.

 

 

Jag har packat alla kläder som ja ska ha med mig + lite annat.

Färdkost är inhandlat med att ja kan inte packa ner det i väskan förrens imorron, för det jag ska ha med mig är yoghurt, flingor och bananer så blir det vatten att dricka till det.

 

 

 

När ja kom hem från jobbet så passade ja på o värma mat som ja tog fram ur frysen o så satt ja lite vid datorn och lyssnade på Drifters på spotify (ja, jag vet att jag tjatar mkt om de nu men de bjur ja på   )

 

Efter att ha käkat o de så passade ja på att ta hand om disken så jag slipper o se den när ja kommer hem på måndag.

Efter disken så va de dags att fylla vattenflaskan o dra iväg på träning.

 

Idag så var Camilla borta så vi hade bara Pia på gympan, de känns lite tomt utan Camilla men Pia gör ett bra jobb som ska komma ihåg både sitt eget och Camillas rörelser.

 

 

De e inte så himmla lätt o komma ihåg fast man e med varje vecka... men när man väl står där så blir nästan bollstopp i huvudet...men man brukar komma in i de när man känner igen låtarna...även om man inte kommer ihåg vad man ska göra till vilken låt så känner man i hela kroppen när de e någe som man anurlunda till en viss låt än vad man e van vid.

 

 

 

 

Ne nu ska jag kolla klart på "Det okända" o sen så ska jag packa ner datorn så jag får med mig den imorron.

Kan ju inte fara ner till mamma utan min älskade datorn hehe.

 

 

hmm, undra om man ska göra något speciellt för mamma imorron eller om man ska vänta med det tills jag, mamma, syrran o syrrans dotter ska ha våran tjej dag.

Det är ju så att min älskade mamma fyller ju år imorron och enligt henne så blir hon 20 för andra gången typ hehe ja hon e ju 20+++

 

tänker inte skriva hennes ålder då ja tycker att de inte e nödvändigt och egentligen inte speciellt intressant o veta.

 

O pappa fyller år på torsdag så då får ja se vad ja hittar på åt honom.   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Av Cattis - 25 mars 2013 14:35

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan det är dags att köra igång med jobb igen.

 

 

Denna dag har vare lugn som typ alla dagar nästan.

Har sutte och jobbat med min kompis framför datorn o så har ja fortsatt lite med att fixa mina recept jag har på datorn så att dom blir lättlästa.

 

 

Och ikväll när ja kommer hem så har ja rätt mkt o göra, för då ska jag först o fräsmt käka middag, sen packa o så diska så ja slippero se disken när ja kommer hem från mamma på Tisdag.

 

 

Imorron så kommer min färdtjänst och hämtar mig 07.30 för tåget går 08.30, vill ha gott om tid innan tåget går för annars blir ja bara stressad.

Så imorron vet ja precis vad jag gör i ca 5 timmar jo sitter på ett tåg eller nästan iaf för ja ska byta tåg i Gävle. Sen hämtar mamma upp mig i Norrköping.

 

 

 

 

 

En liten sak eller liten för er men stor för mig:

 

 

 

(Klicka på bilden för att se den större)

 

När jag såg vilka som besökt mig blev ja riktigt glad för ja såg att Drifters har vare inne och besökt mig efter att ja la in ett inlägg i deras GB och så kunde ja ju inte låta bli o länka till min blogg. Men kunde ju inte i min vildaste fantasi tro att dom skulle besöka mig.

 

 

 

 

 

 

Ne nu måste jag sätta igång o jobba

 

 

 

Ha de gött

 

på återseende

 

 

 


Dagen · Resa

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards