ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Cattis - 20 mars 2013 10:05

Igår så var vi 6 elever och en lärare o en Studievägledare på studiebesök på Mellansels folkhögskola HÄR kan du läsa lite om skolan.

 

 

Det var en riktig maffig resa de där som vi gjorde vi tannade i Härnösand på Högakusten bron för en liten bensträckare och kisspaus innan vi åkte vidare mot Ö-vik och Mellansels. Hela resan tog lite mer än 2 timmar även om de kändes som om vi hade åkt i 3-4 timmar....

 

 

Vi var hemma igen vid 6 tiden på kvällen och då staratde min resa ungefär vid 08.20 men för dom andra lite tidigare för mig och Maria våran studievägledare hämtade dom upp på skolan.

 

Men iaf vi blev varmt välkommna på Mellansels folkhögskola, de enda jag inte gillade med människan som skulle guida oss runt var hennes handslag alltså när vi skulle ta i hand och hälsa.

Men annars var hon riktigt trevlig.

 

En av oss som följde med på studiebesöket hade gått på den skolan 98-01 och hon som guidade oss hon kände igen honom och han kände igen henne.

 

Han tyckte att skolan nästan var sig likt som när han gick där.

 

 

 

 

Fast som ja känner just nu så e de ingen skola som lockar mig, men vem vet i framtiden vad som händer.   

 

 

 

Tänker inte skriva så mkt om själva dagen utan ja lägger upp bilder så får ni se hur de ser ut.   

 

 

 

                                                                                                                                                                           

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards