ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Cattis - 11 mars 2013 18:19

Idag på jobbet har de vare en skön dag. På morron va de fika som vanligt men bara ett litet problem en säkring hade gått så vi hade ingen strömming på ena halvan av rummet, så vi fick sätta kaffekannan o vattenkokaren på bordet istället men när allt va klart så kopla vi ur den o satte bryggaren o vattenkokaren på bänken istället.



Men vi hade ju ändå tur att vaktmästaren kunde komma fort och fixa problemet, för vi har ju en egen kyl o frys o i den har vi ju massor med grejer i som inte får tina.


Men iaf efter fika va de dags o sätta igång med jobb så sant o gjort.


Nån halvtimme innan vi skulle gå hem så fick ja som en känsla att ja skulle ha bomull i örat o den känslan har släppt nu som först men däremot tjuter de som f*n i örat mer än vanligt.

Och med det menar ja att kg har tinnitus.men att nu tjuter de ännu mer än de brukar o de e hur jobbigt som helst.


Men men nu ska jag iaf strax iväg och träna o de ska bli så skönt.
Har ju inte tränat ordentligt på 2 veckor.




Ne nu ska jag göra mig iordning för avfärd.


Ha de gött
På återseende

<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards