ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Cattis - 17 mars 2013 13:00

Gu vad ja e sugen på o baka, men ja e inte riktigt 100% säker på vad ja vill baka. Funderar på om ja ska baka sockerkaka eller Mockaruter eller kanske bara kladdkakemuffins?


De va svårt o välja tycker ja, känner inte för o baka alla 3 sakerna utan bara en av dom.

 

 

Kanske slänger in ett litet inlägg med bild sen när jag har bestämt mig vad ja ska göra för någe.   

 

 

De jag iaf måste ta itu med idag e att ta en svängom med snabeldraken, tvätta och diska.

Inga roliga saker med de e sånt som måste göras.

 

 

 

Har ju även hunne med en liten promenad på ICA Andersson i Sörberge.

Skön promenad o så man ju lite friskluft o de skadar ju aldrig.  

 

Annars ikväller så blir det lungt, har just inget planerat eller jo jag ska ju se på "Så ska det låta" o kanske "Johan Falk - Leo Gaut" 

 

 

 

 

Ne, de e väl bäst att köra igång innan man växer fast i datastolen hehe

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards