ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Cattis - 10 mars 2013 10:09

Go morron alla där ute i världen!

 

 

Idag så blir de en lugn dag för min del eller iaf de mesta av dagen.

Men inan ja kan slappna av o verkligen softa så måste ja först o främst käka lite frukost o sen så ska ja försöka ta itu med lägenheten.

 

 

 

Skulle ju ha städat i torsdags när ja va hemma men så bidde de inte, o igår så hade ja ingen lust med det, för då blev de tvättstugan 16-19 o så mat på de..

 

O så va man ju tvungen o se Melodifestivalen, men där tycker ja att alla dessa länder röstade lite fel för Yohio fick för lite röster så han hamnade ju på en 2a plats istället.

 

 

De gillas INTE men men de e ju bara o gilla läget....

Jag tycker att Robbin Stjärnbergs låt "You" va tjatig o va inte helt i min smak den va ju inte as dålig men inte heller super bra.


Den duger med andra ord men ja tycker inte att den passar i ESC .

 

 

Men en sak kan ja inte riktigt förstå varför de olika ländersna ska vara med o rösta på vilket bidrag som ska med till ESC? För de e väl ändå Sverige som ska rösta fram de bidrag som vi vill skicka vidare?

 

Iaf så tycker jag de.

 

 

 

Mina favoriter i hela melodifestivalen var:

 

Yohio

 

State of drama

 

Ravaillacz

 

 

Igår när ja o gubben lyssnade på ravaillacz låt så kom han o tänka på att den liknade lite granna denna låt.

 

"Ge mig en öl" men Kenneth & the knutters

 

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards