ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Egengjord pasta

Av Cattis - 17 april 2014 18:51

Idag på jobbet så fick vi lite påskmat o så gjorde vi egen pasta o de va superlätt och supergott.

 

Annars förutom att vi gjorde egen pasta till lunch idag så har de vare en väldigt lugn dag, kan väl inte säga att jag har gjort allt för mkt nytta hehe men va gjorde de, inte mkt för de va ju ändå sista dagen innan lite påsklov på 4 dagar. Vi fick även finbesök av 3 fina påskkärringar varav 2 var det allra första gången som dom gick påskkärringar.

 

 

 

Och så har jag och min kontaktperson bestämt att hon inte ska vara min kontaktperson längre för att det finns så lite tid över till oss 2 för dels så jobbar hon väldigt mkt o snart ska hon ju även få en liten. Det är med blandade känslor som iaf jag bestämt att de e lika bra att vi avslutar här och att ja söker en ny kontaktperson... Jag har funderat till och från en tid hur de kommer att bli när lillen kommer till världen om de kommer att finnas någon tid över och OM hon ens kommer att orka med för det är ju en väldans omställning att få ett nytt litet liv att ta hand om, hennes dotter sedan tidigare är ju en stor tjej nu så de har ju funkat bra ändå, jag har haft min kontaktperson i närmare 6år snart... men iaf efter att fått bolla fram och tbx med Harriet våran gruppledare på jobbet så känns de mkt bättre för inatt så har jag haft så konstiga drömmar o så hade jag svårt att somna först för tankarna virvlade runt i skallen på mig.

 

 

Det är en sak att gå och fundera på om man ska byta kontaktperson eller om man bara går och funderar på saker o ting om hur de kommer bli osv till att verkligen göra slag i saken.

Men iaf på tisdag så ska jag och Harriet prata med hon på kommun som har hand om kontaktpersoner att jag vill ha en ny kontaktperson.

 

Jag kommer ju självklart inte att släppa kontakten med min kontaktperson som jag har nu för vi kan ju iaf höras av nån gång ibland o kanske ses nån gång så man får hälsa på lillen o de.... Jag har fortfarande kontakt med min förra kontaktperson som jag hade när jag bodde hemma hos mamma, henne brukar jag träffa nån ibland när jag är hemma hos mamma för hon är med en mysig person som jag oxå trivdes med väldigt bra henne hade jag i 5år innan jag flyttade hemmifrån och upp till Timrå =)

 

 

 

 

 

Våran egengjorda pasta med bacon, lök och Creme fraiche

 

 



En väldigt suddig bild på min syster i sin nya jacka som jag köpte av Maria Rolf som sjunger i Titanix. =)

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards